پیچک (خوشه های شعر و غزل )

پیچک (خوشه های شعر و غزل )

شعر و ادب پارسی
پیچک (خوشه های شعر و غزل )

پیچک (خوشه های شعر و غزل )

شعر و ادب پارسی

ای مه من ای بت چین ای صنم( علی اکبر شیدا)

ای مه من ای بت چین ای صنم
لاله رخ و زهره جبین ای صنم

تا به تو دادم دل و دین ای صنم
بر همه کس گشته یقین ای صنم

من زتو دوری نتوانم دیگر
جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

بیا حبیبم بیا طبیبم بیا حبیبم بیا طبیبم
هر که ترا دیده زخود دل برید

رفته زخود تا که رخت را بدید
تیر غمت چون به دل من رسید

همچو بگفتم که همه کس شنید
من ز تو دوری نتوانم دیگر

جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر
بیا حبیبم بیا طبیبم بیا حبیبم بیا طبیبم

ای نفس قدس تو احیایی من
چون تویی امروز مسیحایی من

حالت جمعی تو پریشان کنی
وای و به حال دل شیدایی من

من ز تو دوری نتوانم دیگر
جانم وز تو صبوری نتوانم دیگر

 

علی اکبر شیدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.