پیچک (خوشه های شعر و غزل )

پیچک (خوشه های شعر و غزل )

شعر و ادب پارسی
پیچک (خوشه های شعر و غزل )

پیچک (خوشه های شعر و غزل )

شعر و ادب پارسی

باده فروش می بده (لیلا کسری "هدیه)

 

باده فروش می بده باده فروش می بده
باده ی نابم بده درده شرابم بده

آفتاب از اون گوشه ایوون پرید
عشق و بهار و همه چی پر کشید

خسته شدم از بد این سرگذشت
غم نمیخوام اشک من از حد گذشت

آفتاب از اون گوشه ایوون پرید
عشق و بهار و همه چی پر کشید

خسته شدم از بد این سرگذشت
غم نمیخوام اشک من از حد گذشت

باده فروش می بده باده فروش می بده
دوست ندارم این همه بد دیدنو

باز به حقیقت برسونین منو
باده فروشان می و مستی میخوام

عمرمو با باده پرستی میخوام
عاشق عشقم منو باور کنین

باز دو سه جرعه می رو بیشتر کنین
عاشق و دیوونه بدونین منو

باز به حقیقت برسونین منو
باده فروش می بده باده فروش می بده

باده فروش می بده باده فروش می بده
دلم از غصه به درد اومده

دنیا با من بر سر جنگ اومده
رحمی نداره دل صیاد من

می بده تا غم بره از یاد من
باده فروش باده فروش

 

لیلا کسری (هدیه)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.