پیچک (خوشه های شعر و غزل )

پیچک (خوشه های شعر و غزل )

شعر و ادب پارسی
پیچک (خوشه های شعر و غزل )

پیچک (خوشه های شعر و غزل )

شعر و ادب پارسی

دوستت دارم همین!اعترافی بیش از این؟(سروش عازمی خواه)


دوستت دارم همین!اعترافی بیش از این؟
 رد پایم را در این مفهوم بی همتا ببین

دوستت دارم !چگونه غرق چشمانت شوم؟
غرق در خورشید پر احساس تابانت شوم؟

دوستت دارم! گناهم عاشقی در کوی توست
من که احساسم همه اواره ابروی توست

عشق بازی های من با خنده هایت دیدنی است
ناز اهنگ نگاهت میوه های چیدنیست

من به گاه بارش عشق خدایی دیدمت
در پی نمناکی باران دل بوییدمت

دوستت دارم!مرا تا اسمانها میبری؟
اسمانها هم حقیرند در جهان ها میبری؟

یادی از لبخند تو کافیست از بهر دلم
نقش یک تندیس میگردد از این اب و گلم

من خیالت را چو برگ گل نوازش میکنم
من وصالت را هزاران بار خواهش میکنم

دوستت دارم!مرا سیراب کن سیراب کن
این کویر تشنه را یکباره غرق اب کن

من تو را با رویش گلها فراوان دیده ام
من تو را در نغمه شیرین باران دیده ام

دوستت دارم!کمی دریاب این دلخسته را
این من مست و خراب این ساغر بشکسته را

دوستت دارم همین!اعترافی بیش از این؟
رد پایم را در این مفهوم بی همتا ببین

 

سروش عازمی خواه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.